Eleria City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De wereld is vol gebouwd, voor ons is er nouwelijks plek. We moeten ons gedijst houden. Gelukkig hebben wij de kracht gekregen om in een mens te veranderen zodat de mythiesche wezens veilig zijn, maar blijven we dat ook?
 
PortalPortal  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 nieuwe gewoontes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
darko

darko


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-04-10

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner: geen

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptywo apr 14, 2010 1:25 am

de markt is wel de luidruchtigste plek op de hele wereld. Darko slenterde de markt net op en hij had er nu al genoeg van. iedereen om hem heen het was gewoon veel te druk, te veel mensen en te veel herrie. zijn blik gleed van de ene kraam naar de andere tot plots een hulpeloos gemiauw zijn oren op vingen. aan de andere kant van de markt waren en stel jongeren van een jaar tussen de 11 a 15 jaar met een kitten aan het rond gooien. woede borrelde op in Darko's borst en hij liep met snelle tred naar de jongens toe. 'jey! durven jullie wel met zijn vijven tegen een kitten!' schreeuwde Darko en hij gritste het diertje uit de lucht en hielt het tegen zich aan. 'wie ben jij om zo tegen ons op die toon te spreken!'riep een van de vijf jongens. 'ik ben iemand die voor alles dat leeft en ademt op komt!' sneerde Darko tegen de jongen, maar gaf zijn eigen naam niet prijs. 'en als ik jullie was zou ik maar gauw naar huis gaan en jullie huiswerk af maken!' voegde hij er aan toe en liep de markt weer op met het kitten nog steeds tegen zijn borst gedrukt. het diertje hijgde buiten zichzelf en keek Darko angstig aan. maar zijn blik gleed naar de jongens die toch maar weg liepen en uit het zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-04-10
Leeftijd : 36

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner:

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyza apr 17, 2010 5:49 pm

Zac keek in de richting van de jongens die toch maar weg liepen uit het zicht. "Waarom liepen die jongens weg, uit het zicht?" mompelde hij, en liep toch maar verder door de markt van Eleria City. Zac keek in de richting van Darko, en liep dichterbij bij Darko. "Weet jij, waarom die jongens weg liepen, uit het zicht? " vroeg hij in de richting van Darko, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
darko

darko


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-04-10

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner: geen

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyza apr 17, 2010 6:39 pm

'ik weet het niet Zac, misscjien gaan ze naar hun wooningen, of ze gaan ergens anders heen.' Antwoorden Darko aan Zac die wat aan hem vroeg. het kitten dat hij van de jongens gered had werdt wat rustiger en keek van Darko naar Zac, maar al gauw rolden het diertje zich tegen de borst van Darko. 'die knapen weten niet wat dieren voelen, weet je Zac ik denk dat ik deze houdt hij lijkt me best inteligent voor een kat?!' zei Darko half vragend tegen Zac die naast hem was komen lopen. samen liepen ze de markt over naar een vrij rustig plekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-04-10
Leeftijd : 36

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner:

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyza apr 17, 2010 9:35 pm

Zac keek in de richting van Darko. "En... hoe weet je trouwens me naam?" vroeg hij in de richting van Darko, en wachtte zijn antwoord af. "Jij beslist. Maar... jij hebt gelijk" beantwoordde hij. "Mannelijk of vrouwelijk? Hoe ga je hem/haar noemen?" vroeg hij in de richting van Darko, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
darko

darko


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-04-10

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner: geen

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyzo apr 18, 2010 12:49 am

'leuke naam en even kijken vrouwelijk, ze is vrouwelijk. en hoe ga ik je noemen? hm. wat dacht je van Luna, ze heeft een maan cikkel over haar rechteroog lopen.' zei Darko tegen Zac en hij keek even aan de achterkant van het kitten dat hij gered had. Darko keek van het poesje naar Zac toen hij de naam van het kitten zei. de markt was bij de fontijn het rustigste, maar Luna vond het water maar niks. het diertje was al snel aan Darko gewent en zat al op zijn schouders te kijken naar een wereld die van Zac en Darko was. Darko keek de mensen na die snel snel hun boodschappen deden en er weer snel vandoor renden om optijd thuis te komen. "een huis dat zou fijn zijn." dacht Darko en hij schudden die gedachten weer snel uit zijn hoofd. "we kunnen geen huis hebben, vanwegen wat we zijn. wij zijn geen mensen we zijn fenixen en horen thuis bij de vulkanen en andere plaatsen waar de zon scheen." Darko gedachten speelde met zijn realiteits vermogen, maar een vriendelijk likje vanm Luna wekte hem uit de gedachtenstroom en hij keek weer naar Zac. 'waar zullen we overnachten?' vroeg Darko aan Zac en hij wachten op reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-04-10
Leeftijd : 36

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner:

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyzo apr 18, 2010 7:58 pm

Zac keek in de richting van Darko. "Vrouwelijk en Luna" mompelde hij, en keek in de richting van Luna's maan cirkel over haar rechteroog. "Hm... ja ja, Luna. Wordt het!" zei hij, en keek terug in de richting van Darko. "Maar... wij lijken op mensen ookal zijn wij fenixen. Toch?" vroeg hij in de richting van Darko, en wachtte zijn antwoord af. "Waar zullen we overnachten?" vroeg Darko. "Donkere steegjes?" vroeg hij in de richting van Darko, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
darko

darko


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-04-10

Je wezen
Soort: Fenix
Groep:
Partner: geen

nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Emptyzo apr 18, 2010 11:47 pm

het antwoord van wat Zac als laatste zei maakten dat Darko een lelijk gezicht trok. 'ja, wij fenixen horen niet thuis in een menselijk uiterlijk. het liefst zou ik hier weg vliegen samen met jouw broer!' moperde Darko en keek Zac even aan voor hij zijn aandacht weer op Luna richten die al spinnend het zich gemakkelijk maakten op zijn schouders. 'kon laten we gaan hier valt toch niks meer te beleven.' voegde Darko er aan toe en hij begon weg te lopen bij de fontijn op weg naar de donkeresteegjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe gewoontes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe gewoontes   nieuwe gewoontes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe gewoontes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een nieuwe stad
» Fay's nieuwe onderkomen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eleria City :: Openbare gebieden :: De markt-
Ga naar: